کارت هدیه

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۱:۰۸ کد : ۲۱۳۵۹ اخبار مهم
تعداد بازدید:۵۰۳
بسمه تعالی
قابل توجه همکاران معزز

ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین حضرت علی( ع) و روز پدر و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با قدردانی جهت همکاری دانشگاهیان ارجمند در تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای صدور کارتهای اعتباری با عنوان ((همکارت)) به استحضار میرساند بن کارتهای هدیه از امروز پنجشنبه مورخ 1401/11/13 فعال شده است در این خصوص موارد ذیل به استحضار رسانیده می شود؛
الف) پیامکی از طرف (( همکارت )) حاوی اعلام مبلغ شارژ 600 هزارتومانی کارت و نیز شماره کارت منحصر به فرد هر نفر برای پرسنل گرامی  ارسال می گردد. مقتضی است این پیامک و شماره کارت دریافتی، که جهت خرید از فروشگاههای طرف قرارداد مورد استفاده قرار می گیرد ذخیره و حفظ گردد
ب) پیرو دغدغه و مطالبه همکاران گرامی جهت عقد تفاهم دانشگاه با مراکز فروش مختلف جهت خرید اقساطی، به استحضار می رساند همکاران گرامی می توانند از هریک از فروشگاههای طرف قرارداد با همکارت به شرح فایل پیوست و در قالب تعداد اقساط اعلامی با کارمزد صفر درصد(به استثنای چند مرکز که در فایل پیوست مشخص شده است) خرید نمایند. متذکر می شود در صورت تمایل فرد به خرید به مبلغ به عنوان مثال یک میلیون تومان، مبلغ 600 هزارتومان آن از محل هدیه واریزی دانشگاه پرداخت و مبلغ باقیمانده مطابق با تعداد اقساط اعلامی هر فروشگاه در فایل پیوست، از حقوق فرد کسر خواهد شد. امکان استفاده از بن هدیه از هم اکنون میسر است و امکان خرید با مبالغ بیشتر از هفته آینده برقرار خواهد شد.
ج) رایزنی ها با شرکت  همکارت جهت ایجاد امکان خرید از مراکزی مشخص در شهر تهران نیز در حال پیگیری است که به محض حصول نتیجه نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
د) نحوه خرید با همکارت متعاقبا طی فایل تصویری به استحضار همکاران ارجمند رسانیده خواهد شد؛ لیکن اجمالا معروض می دارد، پس از مراجعه به فروشگاه و توافق بین خریدار و فروشنده در خصوص قیمت کالای موضوع خرید، فروشنده ضمن دریافت شماره همکارت خریدار، با رجوع به سامانه همکارت خود، قیمت کالا و مبلغ اقساط را ثبت می نماید، سپس پیامکی حاوی کد چند رقمی برای خریدار ارسال می گردد؛ خریدار کد را به فروشنده ارائه نموده و بدین ترتیب توسط فروشنده احراز هویت می گردد؛ پس از ثبت کد توسط فروشنده، مجددا پیامکی حاوی مبلغ خرید و اقساط مربوطه جهت اطلاع خریدار برای وی ارسال می گردد.
هـ) استفاده از همکارت صرفا از طریق پیامک و شماره همکارت هر فرد امکان پذیر بوده و نصب اپلیکیشن جهت در اختیار داشتن اطلاعات تکمیلی، لوکیشن مراکز و مواردی از این قبیل یاری رسان می باشد.
و) سقف اعتبار خرید در نظر گرفته شده برای هر فرد متناسب با خالص دریافتی هر فرد خواهد بود و طی هفته آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
بدیهی است در شروع فرآیند استفاده از این خدمت، امکان بروز ایرادات و خطاهای پیش بینی نشده متصور می باشد که پیشاپیش از همکاران فرهیخته دانشگاهی استدعای همراهی و همگامی در جهت رفع ایرادات احتمالی و بهبود هر چه بهتر خدمات را داریم.
با آرزوی سلامتی و اوقات خوش برای اعضای گرانقدر خانواده دانشگاه کاشان
 لیست مراکز .

 
با تشکر و آرزوی توفیق الهی

( ۱ )

نظر شما :